Podczas uroczystej gali organizowanej w trakcie XVIII Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej ogłoszone zostały wyniki, w których Małopolska zdobyła:
- wyróżnienie za najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych - profil Facebook Lubię Małopolskę prowadzony przez Kancelarię Zarządu UMWM
- wyróżnienie za najlepszy film promocyjny – 90 sekund o Małopolsce realizowaną przez Departament Edukacji UMWM
Warto zaznaczyć, że z Małopolski uhonorowane zostały także Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie (najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej - 20. Cracovia Maraton) oraz Starostwo Powiatowe w Bochni (najlepsza kreatywna kampania promocyjna - EkoPowiat Bocheński we współpracy Departamentem Środowiska UMWM w ramach projektu LIFE-IP EKOMAŁOPOLSKA i najlepszy event społeczny - Weekend z zabytkami powiatu bocheńskiego).
Ogólnie do konkursu zgłoszonych zostało niemal 200 projektów z całej Polski.
Celem konkursu "Kryształy PR-u" jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw samorządów terytorialnych jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań. Jest on integralną częścią wydarzenia PR w Samorządzie i Administracji Państwowej - najstarszej w Polsce konferencji dedykowanej przedstawicielom jednostek terytorialnych i samorządowych w temacie szeroko pojętego PR, marketingu i promocji.
Na stronie Nagrody i wyróżnienia przyznane dla Województwa Małopolskiego można zobaczyć inne nagrody, którymi został uhonorowany nasz region na przestrzeni ostatnich lat.