Celem konkursu było wyłonienie oraz nagrodzenie najlepszych wydziałów, departamentów, biur w gminach, powiatach oraz urzędach marszałkowskich, które zajmują się promocją, PR, komunikacją społeczną, kreowaniem polityki wizerunkowej samorządu.
W ramach małopolskiej kampanii obdarowaliśmy 150 dzieci z 6 małopolskich domów dziecka, przekazaliśmy potrzebującym wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem ponad 1000 paczek z żywnością, zebraliśmy i przekazaliśmy potrzebującym ponad 25 litrów krwi podczas świątecznej akcji krwiodawstwa
– mówi marszałek Witold Kozłowski.
Ponadto nasze skrzydlate anioły odwiedziły 6 małopolskich jarmarków bożonarodzeniowych, wyemitowaliśmy 90 spotów radiowych, a w przestrzeni miejskiej pojawiło się 45 anielskich bilbordów.
Warto dodać, że w zbiórkę prezentów dla dzieci z domów dziecka włączyli się pracownicy UMWM. Ich ogromne zaangażowanie w zakup prezentów, pakowanie i obdarowywanie związane z wizytą Św. Mikołaja zrodziło ducha współpracy i przekonanie, że razem jesteśmy w stanie zrobić wiele dobrego.
Dowiedz się więcej o kampanii "Dobro jest w Małopolsce": www.malopolska.pl/aktualnosci/promocja/malopolska-podzielila-sie-dobrem-na-swieta
Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu odbyło się 13 października podczas kongresu Perły Samorządu organizowanego online. Do studia kongresowego została zaproszona Monika Gubała – dyrektor Departamentu Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Promocji UMWM, która przybliżyła założenia naszego projektu „Dobro jest w Małopolsce”.
Warto dodać, że Medialną Perłę Samorządu zostali nagrodzeni także pracownicy Urzędu Miasta Krakowa za kampanią komunikacyjną związaną z 70-leciem Nowej Huty.