Nagrodzona została seria wydawnictw produktowych „Małopolska. Inspirowane tradycją”, „Małopolska. Święta, tradycje, zwyczaje” oraz „Małopolska. Zakupy z tradycją”. Jako zwycięzca konkursu Małopolska, obok tytułu Złotego Formatu, otrzymała ogólnopolską outdoorową kampanię reklamową oraz kampanię na nowoczesnych nośnikach Infoscreen w warszawskim metrze o łącznej wartości 100 tys. zł brutto.
Przypomnijmy - W tym roku Małopolska walczyła także o laury także w kategorii: kampania PR/ online PR (za kampanie: Małopolska zimą w Iphone i prezentację Małopolski na targach ITB w Berlinie. W poprzedniej edycji nominacja przypadła nam w najbardziej prestiżowej kategorii Działalność Promocyjna - Grand Prix (za projekt „Kulturalna Małopolska”) oraz w kategorii wydawnictwo promocyjne za album „Smakowanie Małopolski”. W 2008 roku laureatem „Złotych Formatów” był projekt kampanii outdoorowej „Małopolska na Zawsze”, opracowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.
***
Złote Formaty to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs związany z dziedziną promocji miejsc w Polsce. Konkurs stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów. Tytuł Złotych Formatów to wyraz uznania i uhonorowania najlepszych projektów promocyjnych realizowanych przez samorządy w Polsce. Nagrody wręczone zostały laureatom podczas uroczystej Gali wieńczącej dwudniowy Festiwal Promocji Miast i Regionów.